Jednostavan i siguran za korištenje. Ugrađen teleskopski bubanj, regulator visine bubnja i regulator dužine prednjeg štraja. Bubanj uz minimalno održavanje ne zahtjeva podmazivanje. Bubanj i okretljiva glava okreću se pomoću kugličnih ležajeva. Antikorozivna zaštita.
Maksimalna debljina sajle | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Maksimalna dužina provenog leta | 4-7 mm | 4-7 mm | 5-8 mm | 8-10 mm | 10-12 mm | 12-14 mm |
4,5 m | C0 | |||||
6,0 m | C0 | C0T | ||||
7,5 m | C0 | C0T | ||||
9,0 m | C0 | C0T | C1 | |||
10,5 m | C0 | C0T | C1 | |||
12,0 m | C1 | C2 | ||||
13,5 m | C1 | C2 | ||||
15,0 m | C1 | C2 | C3 | |||
16,5 m | C2 | C3 | C4 | |||
18,0 m | C2 | C3 | C4 | |||
19,5 m | C3 | C4 | ||||
21,0 m | C3 | C4 | ||||
22,5 m | C4 |
Bartels rol sistemi su idealni za klasične jedrilice. Ne samo da ispunjavaju najviša očekivanja po pitanju funkcionalnosti, već i doprinose estetskom izgledu jedrilice. Svi Bartels rol sistemi rade savršeno i u najtežim uvjetima. Bartels nudi izrazito prilagodljiva rješenja rol sistema. Sve komponente otporne su na koroziju prouzrokovanu slanom vodom.
Između tri različita tipa rol sistema (LS-LX-RX), pronaći ćete Facnorov proizvod prilagođen Vašim potrebama za krstarenja ili regate. Karakteristike LS-LX-RX sistema:
LS / LX sistemi za krstarenje: u odnosu na LS sisteme, LX sistemi predstavljaju poboljšane sisteme sa skidivim bubnjem, rotirajućim hvatištem prednjeg roglja i uvodnicom od inoxa.
RX regatni sistemi: aerodinamične sekcije, rotirajuće hvatište prednjeg roglja i skidivi bubanj čine ga idealnim za regate.
Skidivi bubanj: U samo par minuta, rol sistem se pretvara u dvokanalnu regatnu vodilicu.
Maksimalna dužina plovila | 5,5 - 7 m | 6,5 - 8 m | 7,5 - 9 m | 8 - 11 m | 9 - 12 m | 10 - 13 m | 11,5 - 14 m | 13 - 18 m |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Maksimalna debljina sajle | 5 mm | 5 mm | 6 mm | 6 - 7 mm | 8 - 10 mm | 8 - 10 mm | 10 - 12 mm | 12 - 14 mm |
MODEL | LS 60 | LS 70 | LS 100 | LS 130 | LS 165 | LS 180 | LS 200 | LS 290 |
LX 60 | LX 70 | LX 100 | LX 130 | LX 165 | LX 180 | LX 200 | LX 290 | LX 330 |
Maksimalna dužina plovila | 6,5 - 8 m | 7,5 - 8,5 m | 8 - 9,5 m | 9 - 11,5 m | 10 - 12,5 m | 11,5 - 15 m | 13 - 18 m |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Maksimalna debljina sajle | 5 mm | 6 mm | 6 - 7 mm | 8 mm | 8 - 10 mm | 10 mm | 12 mm |
MODEL | RX 70 | RX 100 | RX 130 | RX 165 | RX 220 | RX 260 | RX 300 |
Flat deck
Dužina | 5,5 - 8 m | 7,5 - 11 m | 9 - 13 m | 11,5 - 18 m |
---|---|---|---|---|
Debljina | 5 mm | 6 - 7 mm | 8 - 10 mm | 12 - 14 mm |
Model | FD 90 | FD 170 | FD 210 | FD 280 |
Sekcije | SX 25 | SX 33 | SX 39 | SX 47 |
Dužina | 5,5 - 8 m | 7,5 - 11 m | 9 - 13 m | 11,5 - 18 m |
---|---|---|---|---|
Debljina | 5 mm | 6 - 7 mm | 8 - 10 mm | 12 - 14 mm |
Model | fd 90 | fd 170 | fd 210 | fd 280 |
Sekcije | SX 25 | SX 33 | SX 39 | SX 47 |
Izdržljivi, lagani i aerodinamični MKIV rol sistemi imaju karakteristike i performanse po kojima je Harken poznat. Okretljiva glava i hvatište prednjeg roglja motaju srednji dio jedra prije gornjeg i prednjeg roglja, čime se postiže bolja forma skraćenog jedra. Karakteristike Harken MKIV sistema:
Harkenovi MKIV rol sistemi za ispod palube su savršeno rješenje za regatne jedrilice i krstaše koji žele aerodinamičan sistem s minimalnom količinom opreme na palubi. Bubanj je smješten ispod palube a prednji rogalj spušten, čime se povećava površina jedra.
Model | Dužina plovila | Debljina sajle |
---|---|---|
MKIV 0 | 6,5 - 9,1 m | 4 - 6 mm |
MKIV 1 | 8,3 - 11 m | 6 - 8 mm |
MKIV 2 | 10,6 - 14,2 m | 8 - 10 mm |
MKIV 3 | 13,7 - 18,3 m | 11 - 12 mm |
MKIV 4 | 19,8 - 24,4 m | 12 - 16 mm |
Model | Dužina plovila | Debljina sajle |
---|---|---|
MKIV UD 0 | 6,7 - 9,1 m | 5 - 6 mm |
MKIV UD 1 | 8,3 - 11 m | 6 - 8 mm |
MKIV UD 2 | 10,6 - 14,2 m | 8 - 10 mm |
MKIV UD 3 | 13,7 - 18,3 m | 11 - 12 mm |
Profurl osigurava široki raspon manualnih sistema za namatanje u skladu s Vašim potrebama i veličinom broda. Opsežan raspon dostupnih modela:
Karakteristike Profurl sistema:
Maksimalna debljina sajle | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Maksimalna dužina broda | 5 mm | 6,35 mm | 7 mm | 8 mm | 10 mm | 12,7 mm | 14,3 mm | 16 mm | 19 mm |
5 - 7 m | C260 | ||||||||
7 - 9 m | C290 | ||||||||
9,50 m | C290 | C320 | |||||||
10 m | C320 | ||||||||
11 m | C320 | C350 | |||||||
12 m | C350 | ||||||||
13 m | C350 | C420 | |||||||
14 m | C420 | C430 | C480 | ||||||
16 m | C430 | C480 | C520 | ||||||
18 m | C480 | C520 | C530 | ||||||
26+ m | C530 |
C700 (na upit): za brodove dužine 18+ m i maksimalne debljine sajle 25,4 mm
C290 - C430 dostupni i kao sistemi za ispod palube
MAKSIMALNA DEBLJINA SAJLE | |||||
---|---|---|---|---|---|
MAKSIMALNA DUŽINA BRODA |
6,35 mm | 8 mm | 10 mm | 11,1 mm | 12,7 mm |
6 m | R250 | ||||
7 m | R250 | ||||
8 m | R250 | ||||
9 m | R250 | R350 | |||
10 m | R350 | ||||
11 m | R350 | R420 | |||
12 m | R350 | R420 | |||
13 m | R420 | R430 | |||
14 m | R420 | R430 | R480 | ||
15 m | R430 | R480 | |||
16 m | R430 | R480 | |||
19 m | R480 |
R250 - R430 dostupni i kao sistemi za ispod palube
Vrlo pouzdan sustav za kraćenje prednjeg jedra, koji karakterizira elegantan dizajn i maksimalna učinkovitost. Dostupan u pet veličina, predstavlja treću generaciju razvoja manualnog sustava za jedrilice od 30-90 stopa. Aluminijski profil omogućuje veću torzionu otpornost i uštedu težine do 25%. Zahvaljujući posebnoj izradi svi sistemi ove serije otporni su na koroziju, zahtijevaju minimalno održavanje i jednostavni su za demontažu.
Model | Dužina prednjeg leta (m) | Sajla Ø | Puni profil (tondin) Ø | I+J (m) | Jmax (m) |
---|---|---|---|---|---|
R10 | 9 do 15 | 6, 7, 8 | 8, 10, 12 | 12 do 18 | 4,2 |
R20 | 12 do 18 | 8, 10 | 12, 17 | 17 do 23 | 5,5 |
R30 | 15 do 24 | 10,12 | 17, 22, 30 | 21 do 31 | 6,5 |
R40 | 21 do 30 | 12,14 | 30, 40, 48 | 27 do 38 | 8,5 |
R50 | 24 do 36 | 16,19 | 48, 60, 76 | 35 do 45 | 9,8 |
Model | Dužina prednjeg leta (m) | Sajla Ø | Puni profil (tondin) Ø | I+J (m) | Jmax (m) |
---|---|---|---|---|---|
R10 | 9 do 15 | 6, 7, 8 | 8, 10, 12 | 12 do 18 | 4,2 |
R20 | 12 do 18 | 8, 10 | 12, 17 | 17 do 23 | 5,5 |
R30 | 15 do 24 | 10,12 | 17, 22, 30 | 21 do 31 | 6,5 |
R40 | 21 do 30 | 12,14 | 30, 40, 48 | 27 do 38 | 8,5 |
R50 | 24 do 36 | 16,19 | 48, 60, 76 | 35 do 45 | 9,8 |
«High performance» manualni sustav za kraćenje prednjeg jedra. Opremljen 60 milimetarskim zatezačem koji je dostupan s gornjeg dijela bubnja. Zatezanje prednjeg štraja ne utječe na visinu hvatišta jedra koje je pričvršćeno Dyneema omčom. Vanjski dio izrađen je od karbona kako bi se smanjila ukupna težina. RS3000 standardno se ugrađuje na Swan 42.
Za jedriličare koji su do sada koristili «Tuff Luff» u kombinaciji sa standardnim sustavom za skraćivanje prednjeg jedra kako bi zadovoljili svoje regatne potrebe. Dizajnirani za jedrilice od 42-68 stopa sa dužinom prednjeg štraja do 30 metara. Izrađen je od karbona i izuzetno je lagan. Ukupna težina sistema za brod od 45 stopa iznosi samo 9.5 kg, u cruising varijanti i 7.3 kg u regatnoj. RC30 i RC40 je vrlo lagan sistem za krstarenja, ali s njime nećete imati potrebu za bilo kojim drugim sistemom za regate. Prije utrke, jednostavno se uklanjaju obje polovice karbonskog bubnja kako bi se jedro uhvatilo za palubu. Osim toga, jarbol se lakše podešava jer karbonski profil znatno smanjuje tenziju zadnjeg štraja.
Model | G (mm) | O (mm) | A (mm) | B (mm) |
---|---|---|---|---|
S2 | 7,2 | 2,8 | 38,5 | 29 |
S3 | 7,2 | 2,8 | 42 | 32 |
S4 | 7,2 | 2,8 | 55,4 | 44,4 |
Kao servisni centar slijedimo BSI-jeve preporuke i smjernicete smo u potpunosti podržani od strane tvornice jer koristimo samo materijale koje je isporučio ili odobrio BSI kada radimo popravke za nove ili prethodno isporučene BSI projekte. Time se osigurava potpuna vidljivost i povijest svih materijala ugrađenih u paketu opreme.